close
Blogtrottr
[寵物窩Blogs]
網路城邦-[寵物窩Blogs] // via fulltextrssfeed.com 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
清涼一夏
May 18th 2014, 23:20

終於盼到姐姐放假回來了,可以大辣辣的隨著姐姐躺在游泳池邊做日光浴。媽咪有交待水還不夠熱,不可以下去游泳。可是姐姐是東岸人耐不住熱,一溜煙就跳進池子裡。我還來不及向媽咪打小報告,姐姐卻開始嘲笑我不會游泳。開玩笑!我可是天生就是游泳健將,看我不顯顯我的威風,姐姐把我當病貓!

↓不要抱我,我可以自己游。

↓瞧,我游的比姐姐還快。

↓牛刀小試一下就好,趕緊起來,免得媽咪又來罵人了。

↓姐姐,老媽回來了,趕快起來啦!

↓『豬肉妹!妳昨天才剛剛洗好澡的。』哇咧,被老媽發現了,趕緊逃命要緊,顧不了姐姐了。。。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    寵物世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()